Accepterad Grapsy | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grapsy

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Helge

Vad är ditt discord namn? grapsy_

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Olkkonen 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, självsäker och frispråkig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: li Olkkonen växte upp i en tuff miljö med mycket kriminalitet. Han är 19 år gammal och kommer från en familj där det fanns missbruk och brott. Detta ledde till att han själv började missbruka när han var väldigt ung. När Ali var 15 år gammal dog hans mamma, och hans pappa blev fängslad för grovt vapenbrott i Finland. Hans mål nu är att samla på bilar och andra värdesaker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga minnen, social, stabil, seriös och allmänt bra RP. Jag kan reglerna sedan innan och har inga problem med att RP'a efter reglerna samtidigt som jag skapar roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för ett roligt scenario och inte spelar för att kunna t ex utöka sin makt eller liknande. Det innebär alltså att du inte spelar för att vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har gjort det för ungefär 2-3 år sedan när jag RP'ade mycket, men det var aldrig något stort och jag var en seriös RP'are med väldigt få gånger som jag bröt regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Copbait, combat log, VDM, Meta gaming och mycket mer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har RP'at i ungefär 2 år förut, har varit en väldigt aktiv medlem på servern, har varit helper och jag kan reglerna bra.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka