Nekad MrPangWnag | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MonsterPonsi1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Måns

Vad heter du på discord? Mens#2606

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill göra meko till en lite mer seriös men ändå trevligare ställe att vara på. Vi ska ha arbetare som sköter deras jobb på bästa sätt med bra kundbemötning och bra rp. Jag tycker att Meko behöver folk inne nästan hela tiden och då söndriga bilar är ett av de största problemen som folk utsätt för, och därför inte bara ha så mycket i själva byggnaden men även ett par arbetare som ska försöka vara ute i staden snabbt när det behövs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte jobbat som chef eller på meko innan men tror att det kan bli bra för att lära mig mer och få igång meko igen på riktigt. Har dock jobbat som personal ansvarig på både securitas och sc styling så jag har ändå erfarenhet om hur man bemöter människor och vad jag bör leta efter i mina anställda osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Skulle väl säga 2h typ varje dag, men många dagar ännu mer än så.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, men tycker att detta skulle sysselsätta mig på ett bättre sätt och nog gjort så att jag spelar ännu mer än vad jag gör nu.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka