Nekad MrPangWnag | Ban Överklagan [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MonsterPonsi1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038360474/

Ditt Hex-ID: steam:110000140426b9a

Vad är din discord tagg? Möns #2606

Vem var det som bannade dig? Blying

Hur lång tid var din ban? 14h 25 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-03_220144869.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slogs med min kompis utanför polissationen på skämt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som satt i min kompis bil och vägrade gå ut, jag och min kompis började bråka om det och började slåss, sedan kom det polis men jag fortsatte ändå, sedan lugnade det ner sig och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. § 2.10 Lall
Syftar på att man tramsar eller inte har en plan på sin karaktärs liv, eller hur? Det som hände i själva situationen är en händelse som hade kunnat hända på riktigt då jag och min kompis i servern är ganska aggressiva och har en sådan här relation med varandra. Det var en händelse som orsakades av tidigare händelser och därför följde den vår karaktärsplan då vi rp:ade under hela händelsen, vilket inte strider mot regerln jag blev bannad för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en timme en gång för att jag råkade börja tjuvkoppla en bil framför en person , jag lärde mig att oavsett om det var med mening eller inte så står jag i skuld vad som händer i servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade såklart kunnat lugna ner mig som de andra sa, och pratat om det istället med min kompis och polisen, men han gick bara där ifrån. Hade jag fått göra om det så hade jag nog tänkt efter på hur andra kan se scenarion från deras perspektiv så att man inte tar det på sätt som kan få mig bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt så ska jag tänka på hur andra ser scenarion som jag spelar i, och därför uppföra mig på sätt som är verkliga och trovärdiga i en seriös RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka