Accepterad MrPangWnag | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MonsterPonsi1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038360474/

Ditt Hex-ID: steam:110000140426b9a

Vad är din discord tagg? Möns #2606

Vem var det som bannade dig? Bl0cket

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-04_171408357.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte helt ärligt, anledningen var att jag bröt mot powergaming regeln och att jag inte rp:ade på en crash.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis körde bil på väg till Mekonomen där vi möter en bil som kör på fel sida vägen, dock i ganska långsam fart och vi kolliderar. Anledningen till varför jg blev bannad var för att jag inte rp:ade på skadan, vilket inte var sant. Vi Kraschade och hamna en bit bort från fordonet, jag rp:ade och skrek aj och gjorde grymt ljud för att rp:a som att jag fick ont, vilket antagligen inte hördes då för att vi var ganska långt ifrån varandra. Att vi körde iväg från det har ju inte jag med att göra då jag satt i passagerarsätet och inte kan välja hur min kompis kör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för att jag som sagt rp:ade och lät som att jag fick ont, men att vi körde fel var dumt, men jag hade inget med det att göra då jag inte ens körde bilen. Alltså powergameade jag inte då jag faktiskt rp:ade på skadan men kanske inte hördes av folk som inte ens var nära mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad igår för lall vilket jag inte tycker var korrekt heller, och jag lämnade in en överklagan som inte svarades på. men jag har lärt mig att se saker från andras perspektiv oavsett och förstår hur det såg ut för den som var på andra sidan scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte riktigt då jag faktiskt rp:ade på skadan och stannade i fordonet som att det vore verkligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt så fattar jag hur viktigt det är att alla gör rätt, och försöker hjälpa de runt mig att ha en bra miljö för RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill även tilläga att jag blev bannad fyra dagar, medans min kompis som faktiskt körde bilen blev bannad i 2 dagar. Makes no sense.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka