Accepterad mrnafaa | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrnafaa

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? albert

Vad är ditt discord namn? mrnafaa

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: muhammad andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driven, trevlig, kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Muhammad Andersson och han har alltid varit intresserad av bilar. Det började när han var liten eftersom hans pappa jobbade som bilmekaniker och hade en egen verkstad. Muhammad brukade följa med honom dit och tyckte det var spännande att se hur man lagade bilar. När han blev äldre började han själv hjälpa till mer och mer, och nu drömmer han om att ha en egen bilverkstad en dag. Han vill göra mer än bara laga bilar, göra dem snyggare och hjälpa andra som gillar bilar. I framtiden vill han också hjälpa unga som är intresserade av bilar att lära sig mer, precis som han fick göra med sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? trevlig, rolig och social rp som är bra för båda parterna, och kommer inte änns på tanken att bryta mot en ända regel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul och att inte att bavra en av parterna ska vinna på det. Exempel i en kidnappning ska man inte döda och råna motparten och man ska inte exempel lägga alt f4

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, att ha haft ett väldigt otrevligt steam namn, och annars har jag bara gjort några små regelbrott som exempel powergaming, men jag har lärt mig av mina misstag och försöker visa bästa sidan av mig själv. Jag har lärt mig att tänka före mina handlingar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm- random deathmatch. att skada någon utan anledning, vdm- att köra på någon utan anledning, clogg- att lämna spelet mitt i ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive tidigare, som både staff, ledning inom rtj, biträdande chef på kriminalvården om jag minns rätt och ledning inom sjukvården, och varit sv samt spelat i ca ett år

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka