Nekad MRMASTERPIG | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MRMASTERPIG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Gustafssoon

Vad är ditt discord namn? MR.MASTERPIG#6969

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Bob Filipsson 28 år lung av sig man om non hetsar upp kan bob vara farlig. men det mästa del är han väldigt vänlig och vill hjälpa till andra. Bobs intressen är bilar utforska bygga nya saker som kan hjälpa honom/andra med dagliga saker och de sora nakdelen är att han är halv alkolist säger aldrig nej till alcohol. Vanlig vis brukar jag göra Rubik/Filipsson familjen so Bob, Tim och Lisa
Bob de kriminala. backstory! Bob har alight varit familjens bästa kommer acting undan med allt i hemmet och nu ska han ut till de nya staden Unive. vil starta ett nytt liv och gå ifrån families och man vet inte vad som hennder för de har inte hent och man vet inte vilken väg han kan ta.
Tim polis. Tim som är 26 år hans barndom har inte varit de bästa ingen litade på han och Bob skylde alltit då Tim. nu har han slutat polis skolan och flyttade till Unive för änklingen få fast på Bob enligt med hans kriminella aktiviteter och de ända som till vill är att få fast Bob förevigt
lisa EMS/sjuksöterska. Lisa är 20 år gammal hennes barn dom var hemskt ingen ville ha henne och fick värdens psyk bryt för de. hom rymde från hemmet och flyttade utomlans för hon ville starta ett nytt liv och hitta en ny väg till hennes ilska och hennes depression. Efter en tag tog hon sjukvård examen och gick vidare i livet o flyttade till Sverige inne i Unive men hon viste inte om att Bob och Tim och om hon få veta att dom bor där eller ser dom så kommer hon få värdens psyk bryt och döda alla som hon ser i hennes väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har spelat på RP städer nu över 1 år nu nästan över 500 timmar på det och jag tar RP väldigt seriöst och kolla på regler dagligen typ vad som har ändrat eller bara en påminelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag blir rånad så spelar jag med att personen får sin vinst på ett rån

Hur hittade du Unive? via några kompisar ochh hadde spelat på den innan typ för 8 månader sen

Tillbaka