Nekad Mrlurven | Medlem ansökning

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 22062
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 22062

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Mrlurven

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Svensson

Vad är ditt discord namn? MrLurven#2683

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2022

Berätta om din karaktär. Axel Pinter är 40 år gammal och lever livet i dom kriminellas nätverk och tillhörande grupperingar, även om Axel föredrar MC kulturen så håller han sig alltid sams med allt och alla för att på så sätt få ut det maximala livet att leva. Redan vid 18 års ålder begick Axel sin första kriminella handling, allt började med en kontakt med dom pojkar och män som besitter med information kring ett bankrån, ihop med sina kompisar inom MC klubben beslutade dom sig för genomföra den största tillslaget som staden hade skådat, allt var väl planerat och det gick inte som dom hade tänkt sig. Axel fick flera år på kåken men under en längre tid av skötsel och med god förarbete inne på anstalten så släpptes han ut, dock blev det inte en avskräckande faktor utan inne på anstalten hade han fått flera kontakter inom kulturen av MC relaterade saker och flera vänner som gillade samma sak. Axel Pinter är en person som går dit han får en tillhörighet hos, han söker ju status personer av alla slag, så bara för att Axel är en person som gillar MC så är det inte någon speciell klubb han efterfrågar

Axel Pinter har inte haft någon form av en stökig uppväxt utan enbart goda relationer med släkt och vänner samt familjen överlag, hur det kom sig att han hamna så snett i livet vet ingen och förmodligen inte heller Axel heller, han hade en god skolgång och riktigt bra betyg men vännerna var kanske inte dom bästa för honom och det var väl här det började spåra ur för honom men vem vet?

Axel är en person som gillar att planera det han ska göra, allt från bankrån till personliga rån eller butiksrån, han är ingen person som gör något oplanerat så säga. Axel har fått en spelpjäs in i den undervärlden och har fått en status som han verkligen lever upp till på alla sätt som går. Hans största intresse idag är att glida runt på en MC hoj och på så sätt binda kontakter som gynnar hans affärer och ett plus i kanten om det genererar lite pengar också men det är inget behov han egentligen har på något sätt. Axel är en livsnjutare, om det kommer in pengar så försvinner dom lika fort han samlar alltså inte pengar på någon hög!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag alltid spelar efter vad rollspel skall vara och hur rollspel skall gå till, det vill säga att jag är en erfaren rollspelare som spelat FiveM sedan 2017 så jag kan bidra med grundläggande kunskaper om hur rollspel skall fungera

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rollspel, vuxet tänkande och ett för djupnade rollspelande överlag och det vill säga inom det kriminella världen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder väl att man ska spela för att båda skall ha roligt och ha roligt på vägen igenom ett scenario? Om inte detta stämmer så får ni ta detta i ett samtal med mig om jag går vidare

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här förut, men pgr av att jag tagit pauser så valde jag att lämna Unive, men jag har också följet en del streams så där av har jag alltid haft ett öga för servern

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka