Nekad MrhandsomeX2 | Ansökan till Servervakt [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrhandsomeX2

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? MrhandsomeX

Vad är ditt Hex:ID 1100001427b0d24

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Asså jag är aktiv inne på Unive hela dagarna men på vardagar blir det ju

Mån:14:30-00 varje dag så
Tis: 14:30-00
Ons: 14:30-00
Tors: 14:30-00
Fre: 13:30-00
Lör: när jag vaknar till jag lägger mig
Sön: när jag vaknar till jag lägger mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? Början av 2023/ sent 2022 så började jag spela på Unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga en bild! kom pm för bevis!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en servervakt har du som uppgift att kick eller banna de som inte kan bete sig när inte staffsen ser eller kan. De kan också dv:a bilar som bara står så att Unives prestanda inte ska försämmras. Och man kicka och bannan folk när de inte kan bete sig och man inte kan vänta på staffs så kan man lösa det så fort som möjligt så att rp:n flyter på bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till att hålla Unive rent från problem spelare och kunna dv:a fordon som bara står ivägen kunna kicka eller banna folk som inte kan bete sig och med det sagt så vill jag hjälpa unive med problem spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara massa olika saker men det kan vara att man revivar sig själv eller har toggleid i skottscenarion eller att man kickar en rånare när jag blir rånad bara för att man inte vill bli av med sin pistol

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka