Nekad MrhandsomeX2 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrhandsomeX2

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? MrhandsomeX

Vad är ditt Hex:ID 1100001427b0d24

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu på sommar lovet kan jag vara aktiv hur mycket som hällst men annars är det från måndag till fredag 14:15-23:00 men det är ett tag kvar tills sommar lovet är slut.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Början av 2023/ sent 2022 så började jag spela på Unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga en bild! kom pm för bevis!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som jobb är att hålla koll på servern så allt går rätt till. En grej kan vara att ifall någon dör av bugg kan man ta klipp och skicka in det i dc och då kan en server vakt reviva. Man kan också banna folk i en timme ( sv ban) ifall man märker att dom inte kan rpa bra. Jag skulle säga att man är lite en undercover staff som bara inte speccar. Man ska hålla koll på rpn på servern och hålla koll så ingen gör något dumt eller inte tillåtet inom rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att kunna hjälpa staffs med att banna,kicka eller reviva så att rp:n flyter på bra liksom att den inte förstörs av problem spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1 så kan det vara om man dör för att man har glömt att äta eller dricka och så revivar man sig själv det kan också vara att man har toggleid igång om man tex stormar ett gäng hus för det ger dig en fördel det är som wall hacks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka