Accepterad MrDuck1 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrDuck1

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? .mrduck.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nicklas Lindblom 1996/09/11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Logisk, Karismatisk, Strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i ett område där många ungdomar hamnade snett. Trots det höll jag mig på rätt väg tack vare min farmor, som alltid pratade om vikten av att stå upp för andra. Min pappa var brandman och förebild – någon som hjälpte istället för att döma. Redan som tonåring engagerade jag mig åt att nattvandring, medan jag pluggade samhällsvetenskap på gymnasiet. Jag blev snabbt känd för att vara lugn, sansad och med ett starkt rättspatos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerat, seriöst och kreativt rollspel. Jag gillar att spela karaktärer med djup, utveckling och realistiska reaktioner. Oavsett om det är som polis, civilperson eller brottsling så försöker jag alltid skapa intressanta och trovärdiga scener – både för mig själv och andra.

Jag är också bra på att anpassa mig till olika situationer, respektera andras rollspel och bidra till ett levande och dynamiskt samhälle på servern. Jag gillar att samarbeta, bygga storylines och se till att RP:n blir rolig för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ibland låter den andra parten "vinna" i ett scenario för att skapa bättre och mer engagerande rollspel. Det handlar om att bidra till spänning, drama och realistiska händelser – inte alltid att komma undan eller ha övertaget. Det gör RP:t roligare för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång, och det handlade om ett missförstånd kring fail-RP i en stressad situation. Jag tog ansvar direkt, pratade med admin och fick en förklaring på vad jag gjort fel. Det lärde mig vikten av att hålla sig lugn, läsa på reglerna ordentligt och att alltid tänka på hur mitt RP påverkar andra. Sedan dess har jag haft fokus på att bidra positivt till servern och undvika liknande misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, metagaming, Vdm, FearRp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad i RP och lägger stor vikt vid att skapa trovärdiga och intressanta scenarier för både mig själv och andra. Jag är lyhörd, samarbetsvillig och har lätt för att anpassa mig till olika situationer och karaktärer. Jag tycker om att bygga långsiktiga stories och utveckla karaktärer på ett sätt som bidrar till serverns gemenskap och kvalitet. Dessutom har jag respekt för både regler, admins och medspelare, vilket jag tror är avgörande för ett bra RP-klimat.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top