Accepterad Jörgen09 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jörgen09

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? emil_pro0099

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon berg 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, snäll, schysst, Hård men rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Simon föddes på landet och levde där ett tag sen ville han till stor stan där de händer saker, han flytta dit och där kommer han i kontakt med personer som lockar in han på brottets bana och han gillar det.Det går bra för han och han jobbar sig uppåt inom gängen och blir respekterad ,han har nu som mål att vara den som styr gängen i stan och ha kontroll på all brottslighet som sker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa bra scenarion, första gången jag kör rp så vet inte vad jag ska bidra med men är sjukt bra när det kommer till scenarion
samt är väldigt duktig när de kommer tlll skador

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att inte bara jag ska gå plus, utan att det ska va att båda vinner då och då osv, som att jag hade vart kriminell och då att jag lyckas ta mig från polisen samt att dom lyckas fånga mig som jag sa då och då båda lika. antar de va så ni ville ha de

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja blev bannad tre dar för jag åkte i en tjänstebil och hade missat den reglern men det är lungt nu har läst den och kommer inte gö om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första hand att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. Sunt Förnuft. Du tar och cyklar in i en bilaffär, sen tränger du dig i kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget jag kommer på.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka