Accepterad MrCookieBooi | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Ditt discord namn: MrCookieBooi

Ditt Hex-ID: 1100001173beba1

Vad för typ av beslut gäller det? Beslutet gäller indraget krim.

Vem/vilka tog beslutet? Classic

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag loggade för att bli av med krycka vilket är ett regelbrott.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet var snarare överdrivet än felaktigt. Förstår tyngden av regelbrotten men vet väl om andra spelare på servern som begått exakt samma regelbrott, om inte värre med mycket värre banhistorik som endast fått muntlig eller 1 eller 2 krim varningar samtidigt som jag med 1 tidigare ban + grön spelhistorik åker på indraget direkt utan några varningar. Säger inte att det är fel på beslutssystemet men tycker enbart att en sak som att logga för krycka inte är ett regelbrott som förtjänar indraget utan någon typ av varning, speciellt inte med den banhistorik jag har. Såklart utgår jag från vad jag tycker och vet om att regelsystemet är som det är och ska följas som det säger. Förstår som sagt att detta är ett regelbrott som ska tas på allvar och kommer absolut inte upprepas från min sida och hoppas jag kan få en till chans för att gottgöra dem misstag jag gjort och fortsätta bidra till serverns krim rp.

Något som inte direkt har med detta ärende och göra men som jag ändå tycker har en viss vikt i beslutet är att besluten som tas angående regelbrott är väldigt mycket baserade på staffsen som tar ärendet och den person det handlar om samt relationen mellan dem, inget jag tycker om angående detta åtgärder men tänker andra support ärende generellt. Förstår att det finns riktlinjer som staffs ska följa men säger bara att det finns dem tillfällen där dem kanske inte följs som dem ska, inget som jag kopplar till just detta ärende men säger bara generellt.

Jag hoppas detta kan ses som ett ärligt tillfälle för mig för att rätta till mina misstag och ge mig en chans att bevisa att jag kan följa regler som finns på Unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Lite osäker, loggs är förmodligen det som stärker som bevis för regelbrottet men inget jag fått tillgång till.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka