Nekad MrCookieBooi | Ban Överklagan [Gladagranen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Ban-referens
fivem-huven-nhsf — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: Skjuter på centrala motorvägen
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag + 3 av mina polare befanns oss vid grovestreet där vi stod och snackade med en annan person utanför våran allians. Vid detta tillfälle åker en blå bil som vi har krig emot upp och börjar rikta samt skjuta mot oss oprovocerat, mot huvud för den delen också. Vi besvarar detta genom att följa efter han då vi är fler personer. Vi jagar denna bil under längre period i stan där vi under tillfällen skjuter mot personens däck för att kunna kidnappa hen. Vid ett av dessa tillfällen bestämmer jag mig för att hoppa ut och skjuta mot däcken när vi befinner oss på en mindre motorled inne i stan. Nu i efterhand förstår jag felet att det klassas som motorväg vilket gör det otillåtet. Problemet är att det var denna person som vi jagade som påbörjade det hela med att skjuta mot oss mitt i grovestreet, vilket jag skulle säga att tillräckligt centralt och odiskret för att vara bannbart på det sättet som jag blev bannad utav.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för det jag blev bannad utan och förstår att man alltid ska försöka undvika att göra kriminella handlingar på odiskreta områden.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att jag ska göra allt i min makt för att undvika att göra kriminella handlingar på ställen som är odiskreta. Och att när man avlossats skott ska man försöka ta sig därifrån direkt.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att det var ett rent misstag och tänkte inte riktigt på att jag var på just en motorväg när jag försökte skjuta bilens däck. Att han valde o skjuta och påbörja scenariot i stan låg på den andra personen vi därfefter jagade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka