Accepterad MrCookieBooi | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350068641/

Ditt Hex-ID: steam:1100001173beba1

Vad är din discord tagg? MrCookieBooi

Vem var det som bannade dig? ribox33

Bild på banmeddelande: Ribox33 Ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt i närheten utav torget vilket bryter mot diskretregel, att man ska vara diskret när man utför kriminella scenarion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra från vårat gäng följde efter en bil som vi hade krig mot ett tag. Han vi jagade lyckades krasha med bilen i närheten av torget och därmed hoppar ut och skjuter mot oss, utan någon form av diskussion överhuvudtaget. Man hör även på mitt klipp att jag säger innan vi hinner fram till bilen att "det är fan nära torget vi kan inte kidnappa han här", men när han istället väljer att direkt hoppa ut och skjuta mot oss så väljer jag att åka iväg en bit och hoppa ut och skjuta tillbaka. Här var det kanske fel av mig och borde kanske helt enkelt skitit i han och åkt därifrån. Det slutar som sagt med att jag väljer att hoppa ut och skjuta mot han så att han dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår till 100% att man inte ska skjuta nära allmänna platser som torget i detta fallet, dock så hör man som sagt att jag aldrig tänkt göra det från början i mitt klipp, tills han väljer att hoppa ut och skjuta helt oprovocerat mot oss. Så hade kanske inte sagt att den är fullt felaktig tycker bara att det är han som väljer att starta skottscenario mot oss och kanske borde ha lite påverkan på åtgärderna, vilket det inte gjorde i detta fall där både 2 fick samma åtgärder. Kunde gjort bättre själv men hade som sagt aldrig intentionen att starta kriminellt scenario så pass nära torget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått lite tidigare bans men alla är sådana som jag lärt mig utav och ständigt lär mig utav för att förbättra ens rp på bästa möjliga sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att skita i personen som då hoppat ut vid torget och skjutit mot oss och istället för att besvara elden åkt därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig utföra några kriminella handlingar kring offentliga platser oavsett ifall det är någon annan som startar det eller ej. Aldrig acceptabelt oavsett vem som gör vad innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka