Antagen MrCookieBooi | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    8
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ditt discordnamn: MrCookieBooi

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill testa på att vara staff och bidra till staff teamet och vill även vara en aktiv staff som ska vara tillgänglig ofta för spelare på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Känner att aktivitet hos staff teamet är något som alltid kan vara bättre, känner att jag vill vara tillgänglig för att lösa problem för spelare som uppstår på servern. Tycker även att krim rpn är en specifik del som försämrats på senaste tiden och vill försöka bidra med att förbättra denna server och dess rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vara aktiva och finnas för spelare. Kommer vara aktiv och specca mycket scenarion för att försöka förbättra rpn så gott det går.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att inte agera på känslor utan arbete professionellt. Man ska inte göra arbeten eller lösa problem utifrån person utan man ska finnas för alla spelare och vara en rättvis och professionell staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp mitt staff arbete tillsammans med min rp kombinerat på bästa sätt möjligt, där jag både rpar dagligen men samtidigt gör staff arbete så ofta jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen tidig sommar 2024 men har lagt ner relativt mycket tid att jag fått en bra koll på rpn och insett dem problem som finns för tillfället.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men känner mycket personer som varit det och är det nuvarande som kommer kunna hjälpa för att göra mig till en så bra staff som möjligt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan tänka mig det mesta så länge jag bidrar för servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka