Nekad MrCl1pz | Medlem ansökning [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCl1pz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Shihab

Vad är ditt discord namn? MrCl1pzM#5911

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Eklund och är 22 år gammal. Fyller snart 23. Som liten avled Jonathans pappa vid tidig ålder, vilket gjorde att det bara blev han, hans mamma och hans äldre bror kvar. Jonathan var väldigt smart och inteligent som barn, han fick otroligt bra betyg och var bäst i klassen, fast han var fortfarande aldrig nöjd. Han saknade altid sin far. När han blev 15 så valde han att utföra den drömmen som hans far hade. Hans far ville att Jonathan skulle bli Polis. Så det Jonathan gjorde var att han börja plugga och träna stenhård på Samhällets lagar och regler. Jonathan hade lärt sig allt som krävs, och valde att lämna sin familj och stockholm för att åka till Unive där han nu söker inom polismyndigheten, för att göra samhället säker och sin pappa stolt! Målet för Johan nu är att bli anställd inom polisen och börja arbeta så snart som mörjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är väldigt aktiv en aktiv och realistisk rollspelare.. Jag tar servern seriöst och följer reglerna och Jag uttrycker mig realistiskt och trevligt till dem jag träffar.
jag är bra på rp och Jag är en mycket positiv människa. Jag har tar rp:n seriös samtidigt som jag och andra har roligt. jag kommer behandla alla lika oavsett hur du ser ut, hur du låter, eller var du kommer ifrån. Detta skulle göra Rp upplevelsen bättre för alla, och för mig. Det är roligt att rollspela när alla har god stämning och positivitet. Det är viktigt att man behandlar andra som man själv vill bli behandlad, i detta fall använder jag det i ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte bara spela för sig själv. Det betyder att jag inte bara rollspelar för min egna vinning utan låter exempelvis polis utföra sitt jobb, även om jag förlorar på det. T.ex att jag tagit pengar från någon. Så kommer polisen och måste arrestera mig, då måste jag acceptera att de måste.

Hur hittade du Unive? Från kompisar. Alla mina vänner vet att jag älskar RP. så de tipsa mig om Unive. Och nu vill jag bli medlem för att ta rp:n till nästa nivå.

Nekad, skickar samma ansökan igen som är plagiat nekad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka