Nekad MrBomba | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBomba

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? mb0mba

Vem var det som bannade dig? 320 och vill gärna att han tar banen om det är möjligt

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-26 160016.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag körde med fusk under dagen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag berättar kortfattat. Jag hade nyss laddat ner ett fusk av en vän som hade skickat till mig. Och jag var dum nog att köra med det under dagen. Sedan på kvällen när jag bytte kläder vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var abslolut ej felaktig fattar till 100% varför jag vart bannad. skulle aldrig ha gått in med fusket och det var riktigt fel och vill verkligen få en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad för fear rp och krigföring de 2 bansen gjorde jag så att jag läste på reglerna stirkt igenom så att det verkligen satt i min hjärna så det inte blev upprepat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gått in med fusket såklart men min lilla hjärna tänkte inte så långt just under den dagen. jag hade kunnat gå in helt utan någonting och bara rpat normalt som en normal person. Jag hade verkligen inte konsekvens tänk just då. Så snälla ge mig en chans till

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har varit bannad för detta i månader nu och ångrar det som fan för beslutet jag tog den dagen jag har nu gjort många ban överklagans men de fortsätter att nekas men jag sitter här och gör ännu en till för jag är verkligen desperat för att kunna köra där igen då jag har många minnen från unive och ångrar att jag körde med fusket under dagen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka