Nekad MrBeast | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBeast

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? MrBeast3000#7776

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär.
Min karaktär är unik då han har en tuff bakgrund som har format honom till den person han är idag. Hans namn är Erik Hakim, och han är 22 år gammal född den 22:e februari. Erik kommer ursprungligen från Irak, men flyttade till Sverige i unga år. Han har alltid haft ett starkt intresse för snabba bilar, särskilt jdm och äldre modeller. Dessutom uppskattar Erik människor som arbetar för att förbättra staden, men ibland kan han bli lite busig och skapa kaos omkring sig. Ibland festar han och hittar på tokigheter tillsammans med sina vänner. Erik valde att studera samhällsvetenskapliga ämnen under gymnasietiden och fortsatte sedan med det på universitetet. Men trots de positiva aspekterna i Eriks liv har han även drabbats av tragiska händelser. Båda hans föräldrar arbetade som bilmekaniker, och en dag när de jobbade med en bil började bensinen läcka utan att de märkte det. Bilen och golvet täcktes i bensin, och när de skulle bränna lite metall för att använda på bilen råkade de av misstag antända bensinen. Både Eriks mamma och pappa brann upp i eldsvådan. Det värsta var att Erik, endast en liten pojke då, befann sig på jobbet och bevittnade sina föräldrars tragiska död. Erik försökte hjälpa dem, men han själv fick allvarliga brännskador på ryggen. Trots att operationer har hjälpt honom att ta bort fysiska ärr, kommer han aldrig kunna glömma de traumatiska minnena av att se sina föräldrar förlora livet. Denna erfarenhet har förändrat Eriks synsätt, och han tror nu att om han överlevde den svåra händelsen så kan han klara av allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När det gäller min roll på servern kommer jag att bidra med positiva inslag. När jag deltar i rollspel kommer jag inte agera som en "Karen" och konfrontera andra spelare på ett aggressivt sätt. Om någon råkar kollidera med mig vid piran kommer jag inte genast gå till supporten och kräva åtgärder. Jag förstår att alla i personalen har mycket att göra. Jag är en social person och kommer att kunna bidra till ett trevligt och socialt rollspel på servern, samtidigt som jag alltid har respekt för andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är beredd att ge utrymme för att både din karaktär och motståndarens karaktär ska ha en rättvis och underhållande spelupplevelse. Om du bara är intresserad av att vinna och inte kan acceptera att förlora i rollspel, då kanske rollspel inte är rätt för dig.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du 48h på dig att ta din intervju, Lycka till!
:unive:

Nekad.
Anledning: Han kunde inte komma in i FiveM, då blev det svårt att ta den praktiska delen.

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka