MrBarre | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Ditt discordnamn: mrbarre

Ange ditt födelsedatum 8 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff då jag är en mogen och trvelig person som är aktiv sen tycker jag att de är ganska många personer som inte kan reglerna på servren och det har hänt mig fler talls gånger då en person bryter mot reglerna. Jag är sugen på att testa på något nytt, jag gillar hjälpa folk och utveckla servren på ett positivt sätt som att få bort personer som inte kan bete sig eller inte kunna reglerna eller inte kompetenta nog att vara tex krim om jag skulle bli vald just i detta området, men också folk som överlag inte kan nå just den rp nivån som vi vill ha på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycket det är för mycket lall i både polisen och krim rpn. Sen i krim rpn ser dålig ut många bryter mot mycket enkla regler som shot on sihgt ingen social rp och mycket annat. I polis rpn sär är det mycket natt lall som får andra personer på Unive att inte vilja gå med polisen i större scenorios.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo man kan ändra på det med att vara aktiv i reports, höja straffen på olika bans, dra roller och att vara ingame och speca, sen att vara aktiv i support och på furomet. Det är mycket enkla regler som folk inte följer så som sagt att dra roller både krim och medlem så personen kommer behöva kolla om på reglerna ifall hen ska bli medlem igen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid agera på en sätt som att man ska ha en bra ton när man pratar med personer, hjälpa folk på ett fint sätt och inte ifall en person skickar report och man svara med dryga svar som, varför ska jag bry mig, är du dum osv. Man ska bemöta personer med respekt och att inte vara kaxig mot dem, enkelt sagt att behandla andra som du själv hade viljat bli behandlad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ifall jag skulle bli staff skulle jag förmodligen inte rpat så mycket bara gjort staff arbete, sen på mitt privata liv gör jag inte så mycket men jag tränar vissa dagar och är med min polare.
Här är det några tider som passar mig:
Måndag 15:00- 18:00 : träning: 21:00- 23:30
Tisdag 16:00- 00:00 med pauser
Onsdag 16:00- 00:30 med pauser
Torsdag 15:00- 18:00 : träning: 21:00- 01:00
Fredag 16:30- 04:00 med pauser
Lördag 17:00- 04:00 med pauser
Söndag 14:00- 00:30 med pauser

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen någonstans vid november men jag har spelat inann det som var vid 2022-2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har bara varit MA och hade jätte gärna test vara staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka