Accepterad MR_chicken | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? MR_chicken

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Kevin Svensson är en 23 årig man som föddes i Uppsala han växte upp där som ensambarn i en liten lägenhet. Kevin hade en svår bakgrund. Kevins Pappa gick bort på grund av en bilolycka när Kevin bara var sju år.
när de hände han förstod inte riktigt vad som hade hänt hans pappa. det var tufft för Kevin att växa upp utan en faderfigur då hans mamma inte ville träffa någon ny.

Kevins drömjobb har alltid varit något med bilar han älskar bilar. när han blev 15år så fick han sin första bil. de var en Volvo 740
A-Traktor men Kevin brydde sig inte han älskade den bilen mer än något annat. på helgen hittade man oftast Kevin i garaget meckande på sin bill. det ända som fick ut Kevin ur hemmet var hans kusiner och bilar. dom brukade gå och kolla på street race om kvällarna eller bara glida runt i sina bilar.

När Kevin var 21 så köpte han en ny bill och flyttade han hemifrån till en lite lägenhet men ett garage i Stockholm. där hittade han sitt drömjobb, mekaniker. han fick ett jobb på Mekonomen och fick en stabil lön. varje månad brukade nästan alla pengar åka till hans bill och till garaget för att de var de som gav han glädje.

Kevin är en känslomässig person som oftast är glad och trevlig men kan också vara arg och ledsen. han försöker sitt bästa att var en glad person fast ibland så kan han inte kontrollera sin vrede. när han väll blir arg så tar de mycket för att han ska bli lugn men de brukar hjälpa men att ta en liten åktur med bilen eller snacka med vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en flexibel och kreativ rollspelsskapare som kan anpassa mig efter olika scenarier och miljöer på servern. Med min förmåga att generera unika karaktärer, spännande berättelser och realistiska dialoger, kan jag berika rollspelsupplevelsen för andra användare. Dessutom kan jag bidra med att skapa intressanta konflikter, samarbeten och överraskande händelser som kan hålla spänningen och engagemanget på topp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid vinna i ett scenario och man måste tänka hur rollspellet har spelat ut och vem som förtjänar vinsten så att alla kan ha det kul och bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= När du dödar någon utan en anledning. VDM= När du använder ditt fordon som ett vapen. Meta gaming är när du använder information som din karaktär inte vet tillexempel någon i discord har sagt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ungefär 300 timmar på Fivem. jag har spelat ett par engelska rollspel servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka