Accepterad Mr23 | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad är ditt discord namn? Mr23_w

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Adam, även känd som Dree, växte upp i GBGs mörka förorter och hade svårt att undvika de negativa influenser. Hade inte så mycket pengar och gjorde allt de kunde för att behålla familjen. Trots sina ansträngningar kunde de inte alltid skydda Adam.
Redan i mycket ung ålder var Adam i gängaktiviteter. Till en början var dessa aktiviteter ovanliga, men snart befann han sig i en värld av våld och brott. Detta är ett sätt att stödja familjen ekonomiskt och få respekt från dina vänner. Hans smeknamn var Dree, vilket representerade hans skicklighet på basketplanen, och han strävade efter att spela professionellt. Basket är ett paradis för honom, han glömmer sina problem och fokuserar bara på spelet.
Adam, känd som Dree, är fast besluten att hitta en väg ut. Trots de problem han står inför drömmer han fortfarande om en framtid där han kan leva fridfullt, utan de kedjor som binder honom. Hans berättelse påminner oss om att även i mörka tider kan hopp och önskan vara vägen till förändring och frälsning.
Adam, Dree, är fast besluten att hitta en väg ut. Trots problemen han möter drömmer han fortfarande om en framtid där han kan leva i fred, fri från de bojor som håller honom nere. Dree vill bli polis i framtiden för att hjälpa unga i liknande situationer. Hans berättelse påminner oss om att även i mörka tider kan hopp och önskan vara vägen till förändring och frälsning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en väldigt professionellt och mogen rp. Jag kommer att följa varje regel och vissa medkänsla för mina medmänniskor. Respekt och kärlek kommer först.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag har tillgång till mycket professionell och mogen konst. När jag deltar finner jag stor respekt för de regler och riktlinjer som skapar en säker och rättvis miljö för alla inblandade. Jag förstår att lagar finns för att säkerställa rättvisa och ordning, och jag kommer att göra mitt bästa för att följa dem.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? DM-Random Death Match VDM-Vehicle Death Match- FearRP-Värnar över sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Fick p ban och jag ska vänta i 1 vecka/ Rozzi. Det har gått 1 vecka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka