Nekad Mr23 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad är ditt discord namn? Mr23_w

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Adam, mer känd som Dree, växte upp i en tuff förort i gbg där det var svårt att undvika de negativa influenserna som präglade området. Hans föräldrar kämpade ständigt med ekonomiska problem och gjorde allt de kunde för att hålla familjen flytande. Trots deras ansträngningar kunde de inte alltid skydda Adam från omgivningens mörka lockelser.
Redan i ung ålder blev Adam indragen i gängverksamhet. I början var det småsysslor, men snart fann han sig djupt insnärjd i en värld av våld och kriminalitet. Det var ett sätt att hjälpa sin familj ekonomiskt och få respekt bland sina kamrater. Hans smeknamn, Dree, var en symbol för hans skicklighet på basketplanen, där han en gång hade drömt om en professionell karriär. Basketen var en fristad för honom, en plats där han kunde glömma sina problem och bara fokusera på spelet.
Adam, alias Dree, är fast besluten att hitta en väg ut. Trots de hinder han står inför, fortsätter han att drömma om en framtid där han kan leva i fred, fri från de kedjor som håller honom tillbaka. Hans berättelse är en påminnelse om att även i de mörkaste tider kan hoppet och passionen vara en väg till förändring och befrielse.
Adam, Dree, är fast besluten att hitta en väg ut. Trots de hinder han står inför, fortsätter han att drömma om en framtid där han kan leva i fred, fri från de kedjor som håller honom tillbaka. I framtiden vill Dree jobba som polis för att hjälpa ungdomar som har hamnat i samma situation som han själv. Hans berättelse är en påminnelse om att även i de mörkaste tider kan hoppet och passionen vara en väg till förändring och befrielse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en väldigt professionellt och mogen rp. Jag kommer att följa varje regel och vissa medkänsla för mina medmänniskor. Respekt och kärlek kommer först.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag har tillgång till mycket professionell och mogen konst. När jag deltar finner jag stor respekt för de regler och riktlinjer som skapar en säker och rättvis miljö för alla inblandade. Jag förstår att lagar finns för att säkerställa rättvisa och ordning, och jag kommer att göra mitt bästa för att följa dem.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? DM-Random Death Match VDM-Vehicle Death Match- FearRP-Värnar över sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstängning.

Du får ansöka 25-08-2024. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka