Nekad Mr storm | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr storm

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Mr storm

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Hugo, 23 år gammal, jobbar på McDonald's för att tjäna pengar och få arbetslivserfarenhet. Trots detta drömmer han om att bli polis och arbeta inom rättssystemet för att bidra till samhället mer direkt. Han hoppas kunna genomgå utbildning vid polisskolan i framtiden så han kan skydda medborgarna samt upprätthålla lag och ordning i sin hemstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp. Jag vill jobba inom polisen och hjälpa folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive och ej vill byta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man ska visa respekt till alla och särskilt admins. Man ska EJ frpa (failed rp) absolut inte rdma(random death match) och ej vdma(vehicle death match). Var snäll mot alla och ha en genomtänkt karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har en del erfarenhet inom polisen genom att båda mina föräldrar jobbar inom polisen

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka