- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm
Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969
Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? alla veckodagar 16-22 och helger 09-01
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har sett mycket lall på servern och ibland känner jag att det är lite dåligt med trainees man inte får svar på sin /help elr /report och känner att jag kanske borde ansöka och hjälpa till på servern. Jag känner att det är en jätte bra server men där är lite för myket lall och där vill jag hjälpa till, och jag har inte varit support på denna servern men jag har varit det på andra servrar ( som jag inte spelar på längre) jag har även sett på streams hur en trainee arbetar och känner till en del commands, och jag är alltid snabb med och svara dms alltså om jag är online svarar jag nästan alltid inom 5 minuter, och det har jag märkt vissa trainees inte gör då vill jag komma in då jag fixar sånt. Sedan vill jag inte bara banna folk utan jag vill hjälpa dem som är nya till rp utvecklas och bli bra på rp.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag tror att jag hade kunnat hjälpa till mycket som jag sa inte alla men vissa trainees svarar inte ibland och jag vill liksom vara den trainee som alltid är tillgänglig och kan svara, sen vill jag också säga jag gör inga påhopp nu men jag känner att vissa trainees kan vara känsliga och kanske bli lite sura sån vill jag inte vara. jag kommer att bidra med att hålla koll på hur alla rpar och som jag sa inte banna direkt elr kicka direkt utan jag hade gett en varning detta beror såklart hur allvarligt det är asså om någon kör i 300 rätt in i marja lisa kön så kommer jag banna såklart.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 månader skulle jag vilja säga.
Har du några tidigare erfarenheter? alltså nej men jag har alltså nonstopp kollat staffs lite på senaste tid och sett hur dem arbetar och kommer försöka fortsätta kolla på dem som är mer erfarna än mig för att lära mig och kunna veta hur man gör.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? typ dessa jag känner till
/who (id): Vissar om dem är medlemmar, kriminell eller icke medlemmar
/toggleid (id) Gör så att man ser spelarnas id:n
/togglename: Gör så att man ser spelarnas steamnamn + id:n
/dv: Tar bort bilen man är vid
/dv (radie) Tar bort bilar i ett visst område
/revive (id) Upplivar den personen
/kick (id) (anledning): Kickar den personen
/svban (id) (anledning): Servervakt bannar personen i 60 minuter
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar personen en längre period
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning) Bannar personen när den inte är inne
/sqlunban (hexid) Unbannar personen
/sqlbanhistory (steamnamn) Ser om personen har tidigare bans
/noclip: Man flyger runt onsynlig
/spec: Lista med spelare man kan specca inne på servern
/spec (id): Specca en specifik person
/spec off: Man slutar specca en spelare
/tpm: Teleportar till destinationen man har satt ut på kartan
/goto (id) Teleportar till personen
/bring (id) Teleportar den personen till dig
/freeze (id) Gör så att spelaren står still
/unfreeze (id) Gör så att spelaren kan röra på sig
/ooc: Skriver i ooc chatten så att alla ser
/sv: Skriver i servervakt chatten så alla servervakter ser
/sc: Skriver i staff chatten så alla staffs ser
/skin (id): Ger spelaren skin så den kan ändra sin karaktär
/clearinventory (id) Rensar spelarens inventory
/setjob (id) (jobb): Ger personen ett jobb
/m (id) Skriver privat pm till personen
/giveitem (id) Ger peronen ett item
/addkey (id) (nyckel) Ger personen den valda nyckeln
/v (fordonsnamn) Spawnar fram ett fordon
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Alltså jag är ju inte server vakt vilket förmodligen förstör lite för mig men jag känner att jag vill inte vara servervakt för jag vill kunna hjälpa till mer. och dett är en perfekt server som jaag vill göra ännu mer perfekt.
Vad heter du på discord? Mr.Quackman#6969
Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? alla veckodagar 16-22 och helger 09-01
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har sett mycket lall på servern och ibland känner jag att det är lite dåligt med trainees man inte får svar på sin /help elr /report och känner att jag kanske borde ansöka och hjälpa till på servern. Jag känner att det är en jätte bra server men där är lite för myket lall och där vill jag hjälpa till, och jag har inte varit support på denna servern men jag har varit det på andra servrar ( som jag inte spelar på längre) jag har även sett på streams hur en trainee arbetar och känner till en del commands, och jag är alltid snabb med och svara dms alltså om jag är online svarar jag nästan alltid inom 5 minuter, och det har jag märkt vissa trainees inte gör då vill jag komma in då jag fixar sånt. Sedan vill jag inte bara banna folk utan jag vill hjälpa dem som är nya till rp utvecklas och bli bra på rp.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag tror att jag hade kunnat hjälpa till mycket som jag sa inte alla men vissa trainees svarar inte ibland och jag vill liksom vara den trainee som alltid är tillgänglig och kan svara, sen vill jag också säga jag gör inga påhopp nu men jag känner att vissa trainees kan vara känsliga och kanske bli lite sura sån vill jag inte vara. jag kommer att bidra med att hålla koll på hur alla rpar och som jag sa inte banna direkt elr kicka direkt utan jag hade gett en varning detta beror såklart hur allvarligt det är asså om någon kör i 300 rätt in i marja lisa kön så kommer jag banna såklart.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 månader skulle jag vilja säga.
Har du några tidigare erfarenheter? alltså nej men jag har alltså nonstopp kollat staffs lite på senaste tid och sett hur dem arbetar och kommer försöka fortsätta kolla på dem som är mer erfarna än mig för att lära mig och kunna veta hur man gör.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? typ dessa jag känner till
/who (id): Vissar om dem är medlemmar, kriminell eller icke medlemmar
/toggleid (id) Gör så att man ser spelarnas id:n
/togglename: Gör så att man ser spelarnas steamnamn + id:n
/dv: Tar bort bilen man är vid
/dv (radie) Tar bort bilar i ett visst område
/revive (id) Upplivar den personen
/kick (id) (anledning): Kickar den personen
/svban (id) (anledning): Servervakt bannar personen i 60 minuter
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar personen en längre period
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning) Bannar personen när den inte är inne
/sqlunban (hexid) Unbannar personen
/sqlbanhistory (steamnamn) Ser om personen har tidigare bans
/noclip: Man flyger runt onsynlig
/spec: Lista med spelare man kan specca inne på servern
/spec (id): Specca en specifik person
/spec off: Man slutar specca en spelare
/tpm: Teleportar till destinationen man har satt ut på kartan
/goto (id) Teleportar till personen
/bring (id) Teleportar den personen till dig
/freeze (id) Gör så att spelaren står still
/unfreeze (id) Gör så att spelaren kan röra på sig
/ooc: Skriver i ooc chatten så att alla ser
/sv: Skriver i servervakt chatten så alla servervakter ser
/sc: Skriver i staff chatten så alla staffs ser
/skin (id): Ger spelaren skin så den kan ändra sin karaktär
/clearinventory (id) Rensar spelarens inventory
/setjob (id) (jobb): Ger personen ett jobb
/m (id) Skriver privat pm till personen
/giveitem (id) Ger peronen ett item
/addkey (id) (nyckel) Ger personen den valda nyckeln
/v (fordonsnamn) Spawnar fram ett fordon
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Alltså jag är ju inte server vakt vilket förmodligen förstör lite för mig men jag känner att jag vill inte vara servervakt för jag vill kunna hjälpa till mer. och dett är en perfekt server som jaag vill göra ännu mer perfekt.