Nekad Mr.Quackman | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr..Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2007

Vad heter du på discord? Mr.Quackman"6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu är det typ mellan 16:00-21 på veckodagar men på helgen mellan 10-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 elr 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till att folk förbättrar sin rp nivå och hjälpa foolk som behöver det

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa till t ex om någon råkat döda någon ( genom missclick) händer ofta när man är krim och har kniv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade nog varit ganska sträng och dessutom inte använt server vakt perks eller vad man ska kalla det till min fördel

Varför ska just du bli servervakt? Tror jag hade skött det rätt bra och ahde varit väldigt rättvis

Varför vill du bli servervakt? så jag kan hjälpa till och göra unive till en bra server

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja men hade nog behövt en genomgång på dem

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, 2 gånger tidigare 1:a gången: jag rpade som hög och glömde göra en /sme som sa att jag var hög bosse såg detta och ansåg att det var lall, 2:a gången så stod jag på auto experten och missklickade på en kille och han sa "tjej slag" så jag sa " ska jag slå dig igen" och han sa kör på så jag slog honom flera gånger tills jag blev bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka