Inaktuell Mr.Quackman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mr..Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad heter du på discord? Mr.Quackman#7645

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det är jao roligt att kunna ta intervjuer med folk och vill prova nåt nytt och kunna hjälpa servern utvecklas, min dröm är väl o bli en staff o ja detta är ju en början vill en dag bli trainee. jag vill även se till att servern får in rätt spelare som faktiskt kan rpa. Och ja, jag vill hjälpa servern växa så gott jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag kommer vara väldigt aktiv och jag kommer ta intervjuer oftya och se till att folk inte behöver vänta, själv fick jag göra det är det är jobbigt. Jag är väldigt aktiv på fivem servern, discord servern och forumet så inget o oroa sig för där. jag har bara runt 200 timmar i rpn och alla dem 200 timmarna är på unive, så ja unive fick mig att rpa och jag tycker det är väldigt roligt. Och ja jag kommer vara ganska "picky" kan inte komma på det på svenska ahahahah.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska såklart bemöta alla som du själv vill vli bemött, så ja du ska alltid vara trevlig sen om någon kanske inte är så trevlig kan jag förstå men man ska alltid försöka vara trevlig, och du ska alltid visa respekt, och du ska alltid lyssna på vad dem har o säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja försöka göra så att väntetiderna på intervjuerna blir kortare, och jag kommer som jag sa vara väldigt picky för att få in rätt spela på denna servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dem ska vara seriös och verkligen vilja vara medlem på servern alltså följa reglerna bra och inte säga typ " eh vadå då det är lätt o bli medlem igen" det är inget jag vill ha hos en medlem, det är också något jag kommer se till och göra att se till så att det inte är så lätt o bli medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade väl velat försöka vara den medlemskaps ansvariga som alltid är aktiv och lätt o nå, kommer aldrig säga till om någon pingar mig för jag bryr mig inte ens lite, kommer alltid att svara på pm så snabbt jag kan.

Hur ser din aktivitetet ut? mån-tor 16-22 fre 16-01 lör 08-02 sön 08-22

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka