Accepterad Mr mw | Whitelist ansökning [A.William] [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr mw

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070828447/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Mr mw#8608

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Djako japaleno och är en go o glad göteborgare med sydvietnamesisk bakgrund. Han är i 50 års åldern och viker sig inte ner för någon liten "snorunge" utan om någon hetsar då smäller det enkelt för Djako.
Djako gillar att köra bilar och tungt missbruka cannabis. I hemlandet så medellängden låg både på hela kroppen och aa du vet vad drf har Djako även djupa problem med sin självbild vilket gör så att han söker till en del halvskumma sysslor...
Djako växte upp i Biskopsgården i Göteborg och hade en väldigt tuff uppväxt som barn och vart bland annat utsatt för en hel del mobbning. Han har tidigare muckat kåken och e nu redo för att starta en karriär inom bilfhandel!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar ofta rp någon timme om dagen iaf och när jag väl spelar så tar jag rollspelandet seriöst.
Jag har märkt hur det ganska ofta är tomt hos marjalisa under dagarna speciellt och vill gärna hjälpa till så att folk kan kan köpa sina bilar.
Jag har själv upplevt att detta kan vara väldigt frustrerande om ingen som jobbar hos marja lisa e inne och man behöver vänta i en timme för att köpa en bil. (mer tid för roliga scenarion)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på några olika servrar men just Multistaden med sina najs scripts och mängd spelare samt bilar har fått mig att fastna lite.

Hur hittade du Multistaden? En gammal vän som hade en egen server tipsade om servern när han la ner sin egna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att ha kul och sprida glädje genom att prioritera roliga scenarion före materiella saker i spelet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på multistaden just nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka