Accepterad Mr dakexet | Medlem ansökning [kneno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr dakexet

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? Dakexet

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jeremy Bukhus

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill bli polis eller liknande och jag kommer försöka ha en persona på min karaktär som en tidigare paradise hotel deltatgere eller liknande och försöka göra rolig och unik rp med min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga parter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att den motsvarande sidan i scenariot vinner och man ska sträva och spela efter att de ska vinna te.x i ett rån eller liknande

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har spelat en gång förut och de var powergaming i 30 min och de va att jag hoppa ner 1-3 meter från en höjd men de va länge sen och jag lärde mig att de va riktigt seriös rp då och med den erfarenheten ska jag försöka mitt bästa på att rpa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta powergaming sunt förnuft powergaming 2 hets cop bait poorrp mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har mycket erfarenhet inom rp

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
akgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill göra en unik karaktär som rpar på ett annorlunda sätt och så de blir rolig och spännande rp för alla parter jag kommer försöka att ha en paradise hotel typ utav karaktär och kommer att sikta mot att bli polis securitas eller något liknande lag relaterat jag kommer även att försöka utveckla min karaktär på massa sätt genom tiden och sedan se vad som händer med alla händelser som tillsker under mitt rpandes tid

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka