Accepterad Mr mw | Ban överklagan [Redz}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr mw

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070828447/

Ditt Hex-ID: 11000014231d79f

Vad är din discord tagg? [3 3141] Djako Japaleno#8608

Vem var det som bannade dig? tilda

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning helt ärligt allt jag gjorde var att göra mitt arbete och hjälpa folket i receptionen sen vips vart jag bannad....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis snackat med en kille som var orolig för ngn liten unge som hade skadat sig och så såg jag meddelanden där det stod att jag skulle byta om och sen vart jag bannad...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har oftast lätt att finna förstånd för banns genom någon annans perspektiv men den här gången förstår jag inte alls hur jag kunde blivit bannad.
Jag rpade den karaktär jag är ig och gjorde mitt arbete, jag skulle gärna vilja veta exakta anledningen för denna ban för den är löjlig rent ut sagt.
Jag vill inte låta agressiv men det är faktiskt löjligt gjort att banna mig på de grunderna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ooc, halv ooc, powergaming,
Powergaming bannen var tyvärr felaktig då jag bara stod stilla i min bilen när en killer krockade in i en vägg några meter bort staffs måste väl fått fel id.
OOC bannen skedde när jag skrev "vilken knapp" i början i /me vilket var korkat gjort av mig och jag lärde mig att ta sådant i ooc om något men främst lära mig kontrollerna innan. Halv ooc var när jag frågade vilken muskel jag skulle använda innan den första bannen då och jag fick en avstägning och använder mig inte av sådana begrepp som förstör rpn!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat ligga och sova men just min karaktär är inte dö seriös utan han arbetar men ger folk ett gott litet skratt om det inte är någon som behöver vård eller hjälp. Här har vi problemet att detta är inget som staffs skall lägga sig i om jag skämtade lite med en grabb på sjukan när hela min karaktär går ut på det lxm utan det får chefen ta med mig och kanske se över min anställning jag tycker det är kul att rpa ett misslyckande bara!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Frågan är vad jag skulle ha lärt mig efter det här.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka