Nekad MR lundh | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR lundh

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Vad är ditt discord namn? mrlundh#2112

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Larsson och är född 1997-01-02. Johans uppväckt har varit rätt så jobbig för han, Johan och hans pappa hade inte en så bra relation tillsammans dom bråkade mycket men dom hade oxå fina stunder tillsammans. När Johan var 13 så hamnade hans föräldrar i en mycket svår olycka dom färdades till sjukhus men dom klarade inte de. vilket gjorde att han tvingades växa upp snabbt och ta hand om sig själv. Trots detta har Johan lyckats hålla en positiv inställning till livet och han är en person som är lätt att prata med. Han är en glad person som gillar att jobba och umgås med sina vänner.
Johan är en person som är stark och motiverad. Han har en förmåga att hantera stressiga situationer och hitta lösningar på problem. Hans erfarenheter har gjort honom till en person som är bra på att hantera svåra situationer och som har en förmåga att anpassa sig till förändringar. Som en person som gillar att umgås med sina vänner kan Johan vara en person som är bra på att samarbeta med andra och som kan hjälpa till att bygga upp en stark grupp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med många roliga scenarion många roliga stunder på Unive. jag kommer hjälpa dom som är ny i staden. jag kommer bidra med bra RP. jag har bra ideer för servern som hade varit kul för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna varje scenario. Man ska köra för att det är roligt inte för att vinna. Då blir det inte roligt för motparten.

Hur hittade du Unive? de började med att jag kolla på twich och såg när dom spelade på unive. Efter det så började min kompis spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka