Nekad errcish | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

errcish

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? errcish

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Henriksson 40 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social svår att hantera sina känslor omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan kommer från Göteborg och är 40 år gammal hans uppväxkt var hur bra som helst Johan meckade mycket med hojar och motorer allm'nt med sin pappa och hans lillebror Tony henriksson när Johan och Tony blev äldre öppna dem upp varsina klubbar men senare förlorade Johan Tony då Tony gick bort några år efter han startade sin klubb då Stängde Johan ner sin klubb och va borta från mc värden ett tag mern nu vill han flyga till unive och öppna upp en ny mc klubb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket skratt glädje och extremt bra Rp nivå då jag har mycket erfarenhet av just fivem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att alla parter ska få ha en rolig Rp upplevelse under scenarion exempelvis jag gör ett husrån med några gubbar vi är snabba och drar där ifrån innan polisen ens hinner komma till plats då spelar man bara för sin egna Vinning därför kan man vänta kvar på polisen så blir de roligare för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Death Match de innebär att man skadar eller dödar en annan person utan något bakomliggande scenario. MetaGaming de innebär att man tar information från spelet in i discord exempelvis jag vet vart personen jag har problem med är och säger de till min vän i discord som inte vet vart han är men åker ändå dit och dödar eller skadar honom. PowerGaming de innebär att man inte rpar på sina skador om man exempelvis krokcar då ska man inte bara köra vidare utan rpa som man hadew gjort i verkligheten fått ont kanske behöver en ambulans.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill säga de att jag hoppas på att få komma med inne på unive då jag har en grymt bra Rp nivå och att jag kommer bjuda på bra scenarion för alla spelare inne på servern.

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 mänader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vär discord "/verifiera" sả att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar pá dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är ätgärdat.)

Förstår inte vart jag ska skriva i eran disord jag sitter i medborgar väntrum 2
Hej, jag är tyvärr inte hemma, men du gör det via icke medlem chatt sedan skriver du /verifiera

Nekad ansökan
Anledning: Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka