Ej Antagen Mr Kebun | Chef-jobb ansökan [Bahama Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Kebun

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
13
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama mamas

Vad heter du i verkligheten? Robin

Vad är ditt användarnamn på discord? amfibie

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2004

När fick du medlemskap på Unive? 2024-08-12

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Mod på Unive och jag har varit Överintendent hos polisen och varit avdelningchef för vapen inom polisen så jag har haft erfarenhet vet mycket stressigajobb och chef positioner. Det är inget nytt för mig och jag sköter mitt jobb mycket bra. Jag har även jobbat som säkerhetsvakt IRL så jag skulle säga att jag har en med tillmognad än vissa andra och det säger jag bara för att visa att jag har en väldigt hög och seriös rp nivå när jag rp'ar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill skapa en miljö där folk kan mötas och festa, samtidigt som klubben blir känd för sina unika event för det är något jag vill tillbringa då det är så jag kommer göra stället eftertraktat. nattklubben tycker jag heller inte ska bara vara en plats för fest, utan också ett ställe för folk kan mötas och skapa relationer med varandra. För mitt gäng som jag är med så kan nattklubben fungera som en trygg bas för att nätverka och samarbeta med andra, utan att det blir för uppenbart för omvärlden. Tanken är att driva klubben professionellt på ytan, men samtidigt använda den för att stärka våra band och bygga kontakter bakom kulisserna. Genom att arrangera särskilda event, privata VIP kvällar och samarbeten med andra företag i staden kan jag som Bahama Mamas Chef skapa möjligheter för både affärer och inflytande. Det är ett sätt för att höja Rp nivån för ALLA parter, från det lagliga till det kriminella. Jag tycker många kriminella får dålig rep och saknar kreativitet och jag tycker att det är där jag kommer in.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, varje dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Tyvärr så är du väldigt sent ute, då chef kommer väljas idag inom kort.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka