Nekad mr.handsome3000 | Ansökan till Servervakt [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.handsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad heter du på discord? kulan_123.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a6d0b14

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär dessa tiderna
Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
lite olika pågrund av träningar.ungefär dessa tiderna

Hur länge har du varit medlem på Unive? I 4 veckor tror jag och sen var jag medlem nästan hela 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) hittade inte den men har iallafall 15bans totalt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. enligt mig så har en servervakt i uppgift att säga till ifall spelare gör fel inne på servern och underlätta de mer för alla Staffs när spelare gör regelbrott men en servervakt har också i uppgift att sköta alla regler till pricka. till exempel man är på torget sen kommer det en bil som vdmar många då kan man sätta på toggleid ta id på personen och sen svbanna personen. Och när man är en servervakt ska man inte försöka att hitta folk som gör regelbrott utan man ska typ låta de personerna visa sig själva när de gör regelbrott så kan man ta åtgärder på personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att underlätta de för staffsen och säga till så alla sköter reglerna man har inne på servern.
Här är lite sv: commands
/sv - är när man skriver i sv chatten så att bara dom som är sv kan se den
/toggleid - gör så att man kan se folks id
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver
/kick id och anledning - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban id och anledning - man bannar personen som har gjort ett regelbrott
/revive - man revivar sig själ eller om man ska reviva någon annan så tar man deras id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T,ex du och ditt gäng blir stormade av något annat gäng och su sätter på toggle id för att se vart i huset dom är eller så använder du det i stora skott scenario för att se om det ligger folk i buskar tex. Sen revive ja du revar när du blir nerskjuten för att få fördel sen om du kickar folk i scenario eller liknande händelser detta är vad jag kallar korruption och abus

Nekad, du måste ha varit medlem i 30 dagar innan du ansöker, välkommen åter!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka