Nekad mr.cucumber | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cucumber

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/cucumberislife/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Mårdén

Vad är ditt discord namn? SWE-56

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en mycket hängiven och dedikerad person. Gillar bilar och träffa folk. Petter har flyttat hit för att få en ny start och träffa mycket nytt folk. han satsar även på att klättra inom karriären. Han har gått natur i Stockholm 3 år och gick ut med mycket bra betyg. Tidigare har han jobbat med många andra yrken som till exempel polis, ambulansförare, donken och bilförsäljare. Detta har givit honom mycket erfarenhet inom många olika branscher och testar gärna på nya saker. Petter jobbar vanligtvis stenhårt och gillar att leva i lite lyx. Fina bilar och champagne ska de vara.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en aktiv trevlig person som gillar RP. Jag är lätt att ha att göra med och hjälper gärna till när problem uppkommer. Jag vill mest ha en rolig tid här på servern med några polare och denna server känns som att den passar för just det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker denna server verkar passa den nivå av seriöst RP jag och mina polare letar efter och vi kände att vi tror vi passar in på den.

Hur hittade du Unive? Min polare hittade den i serverlistan och sa att den verkar seriös så vi tänkte ge det ett försök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att klättra i kariärsyrken och tillslut skaffa nån fin bil eller något liknande. Även att ha grymma stunder med polarna och möjligtvis träffa lite nytt folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte längre, Spelade på flera servrar tidigare, Sen bestämde jag mig för att satsa på en och tillslut la den tyvärr ner. Den hette Wolf Rp och jag var ganska högt uppsatt polis där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka