Accepterad mr.cs | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199140726778/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? mr.cs#5493

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter fredrik jönson. Han är en snäll trevlig kille. Men han håller sig ibland i dom krimenella bannorna, det är gjort så fredrik har en del skader men allt är fixat, så han kan gå och allt, han har jobbat på alla jobb i hela staden unive, Men han valde att flytta lite men han är tillbaka på toppen och är jätte glad, Fredrik har tänkt sig att bli chef över ett ställe han vet inte vad än. Men han ska bli det, Han gillar att va på baren så han kanske bli chef över bahamas mamas. Fredrik bodde i denna staen 2 år innan men tyvärr så fick han en flygbilljet men hane tillbaka. Han gillar bilar och nästan allt, Han har 2 st mer amg, Sen en saab och lite andra bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag utger en bra rp på servern. Det räcker med 2 som ger bra rp så blir de socialt, Jag ska också bli medlem på unive för jag är snabb i pm om t.ex staff vill ngt. Om t.ex ett regelbrott har förekommits så känner så kanske jag vet. Men jag ger en bra rp och de är bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social rolig rp, Man kan va seriös och social rpare även om man har roligt vissa fattar inte det men så är det. Kommer bidra men en bra karaktär också som folk kommer gilla. eller kommer gå in på karaktären har redan en karaktär folk gillar. Kommer gå in på den och göra folk glada osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte alltid behöver vinna ett scenario det gör inget om t.ex om måtståndaren vinner ett scenario. Man ska inte behöva sitta i pm och ha hets ooc bara för man förlorar och blir sur. Man kan ta det man vinner ofta själv och då är det ingen problem. Ibland är det roligare om andra motståndaren vinner ist för du själv.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar osv och tiktok för 2 år sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka