Ej Antagen mr.cs | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr.cs

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
222
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: mr.cs.

Ange ditt födelsedatum 4 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff eftersom jag själv tycker jag kan göra ett professionellt jobb inom staff delen på unive. Jag har mycket erfarenheter där jag har varit staff här 3 gånger innan. Nu när sommaren snart är slut så gör jag inte lika mycket. Det betyder att jag har mer tid att lägga på unive. Jag är väldigt snäll men om de behövs kan jag va lite sträng. Jag kan ta imot konstruktiv kritik men om någon förolempar osv mig som staff. Så blire inget bråk de blir ba en utdragning från support. Jag själv tror jag hade kunnat hjälpa till på servern. Jag kanske inte kan göra allt men jag kan göra mycket. Jag kämpar tills jag kommit imål. Samt är alltid positiv och gillar att ha roligt. Där jag anser att i unive staff dc brukar de va kul. Samt är det kul att träffa alla medlemmar som behöver hjälp. Jag kan ta imot alla medlemmar på ett bra sätt. Det kan man också se på alla mina gammla +reps där jag har fått postiva kommentarer för min hjälp samt rolig/skön het,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesta fungerar på unive som jag ser det. Men det finns alltid små fix att få det komplett. När man väl har fixat ett problem kommer det alltid ett nytt man måste fixa. Sen som helper så vet jag att de kommer mycket reports man kan göra. Så det finns alltid saker att göra på servern. Men något speciellt som inte fungerar kan jag inte komma på nu i stunden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Problem och Problem, Det mesta är bara att fortsätta med reports och inte sluta med det. Samt andra gånger jag varit staff har vissa staffs inte vågat ta vissa reports för dem säger de tex inte vet hur man spawnar in nycklar. Men då kan man fråga nån högre så lär du dig nått nytt och kan ta tag i fler reports i framtiden inom det område.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att aggera professionellt måste du vara seriös i ditt staff arbete. Inte ba lalla runt o banna folk osv. Man ska såklart ha roligt d är en av de stora sakerna av att va staff att ha roligt. Men man ska ta det på allvar att vara staff. Göra saker på riktigt inte bara banna hit och dit.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nu när sommaren går mot sitt slut så blir de inga mer saker jag ska göra. Kanske dra en sista camping i 3 dagar eller nått sånt men annars kommer jag sitta o spela nästan hela tiden. Äta ibland osv. Men annars kommer min tid gå till staff arbete. Och om jag äter eller nått kan man alltid nå mig på discord på luren så det är lugnt. Sen mitt rpande är inte så stort intresse längre. Kommer lägga all tid på staff. Jag har gått från att vilja rpa till att vilja hjälpa rpare.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021 så 4 år. ungefär 3500 timmar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag ahr varit staff här på servern 3 gånger. Där dem 2 första gångerna har jag kommit översänns men ledningen att gå av staff teamet där ajg inte har haft tid. För det har varit för mycket i skolan att göra så jag inte hade tid med att vara staff och jag fattar att om man inte har tid för det ska man inte vara det. Sen den tredje gången vet jag faktiskt inte ingen sa något till mig men jag valde att inte hoppa support för det kan ha varit inaktivitet där jag var på en spanien resa och jkag glömde skriva i inaktiv kanalen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej faktiskt inte men jag tycker jag passar innom support och jobb där jag varit de alla gånger. Sen servervakt till ajg vara för att utmana mig själv lite det hade varit kul med lite mer variation inom områden. Att kunna göra många olika saker först lite support sen lite chef intervjuer sen efter kanske lite servervakt intervjuer. Det hade varit kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka