Nekad MR.COCA-COLA | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.mr.cocacola

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog,hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror de tog beslutet för att de tyckte jag gjorde fel och de som hände var att jag rullade runt sedan rikta narcos mot mig då åkte jag iväg sedan skickade jag prios och ringde min kompis kalle han sa jag kommer med en från yakuza men han släpper av mig så tar en eget fordon då kom kalle på en cross och blev avskjuten från crossen av narcos då skulle jag hjälpa honom för de höll på att kidnappa honom då såg kalles kompis att han höll på att bli kidnappad och såg att jag hjälpte kalle då kom han brevid mig ocgh joina mig för att hjälpa kalle sedan fic vi ner dem och kalle dog och jag fattar om de tror eller liknande att vi två åkte runt med varandra jag och han yakzua grabben men så var inte falle sedan gav de mig återgärder för jag sköt mot några vi inte hade krig mot men fattar inte vrf de rikta mot mig och skjuter ner min kompis kalle som är i samma gäng som mig om vi inte har krig. jag fattar delvis vrf de tog beslutet men tycker ändå att jag inte ka roför att nån från yakuza kommer och ska hjälpa sin kompis för att han inte ska bli kidnappad precis som jag också gjorde men fattar ju också för krim ansavariga är mer noga med denna regel nu som jag inte visste så mycket om just igår men som jag förståt nu.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker de är felaktigt eftersom att mitt motiv var att rädda min kompis från att bli kidnappad av några som skjutit honom och sedan kommer en yakzua grabb som också är vän med kalle och hjälper till jag menar jag bad inte han yakzua grabben om hjälp eller åkte runt med honom utan de var han som valde att komma och hjälpa till för att rädda vår gemensamma vän och jag fattar ju hur de ser ut för staffsern i denna situation men jag lovar vi åkte inte runt med andra allianser och jag sköt mot narcos dels för de rikta mot mig fårn ingenstans samt höll på att kidnappa en väldigt nära vän men jag fattar så kalrt hur de ser ut för staffsen men jag kan inte förstå vrf jag gjorde fel där eftersom jag inte åkte med han yakzua grabben samt kommunicera inte med honom om att han skulle hjälpa vår gemensamma vän från en kidnappning. och om ni väljer att neka denna så respekterar jag de men tycker inte jag gjorde nåt fel för jag försökte bara hjälpa min vän och han yakuza grabben gjorde desamma men vi kände inte varandra och om ni väljer att godkänna dennan kommer jag visa att jag har koll på reglerna och kan bete mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kol172NTLEaHRTDoq?invite=cr-MSxsaTQsODE0OTExNTQ

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

förstår inte heller varför kalle fick berättat av sin andra kompis från yakuza att han inte fick några återgärder alls när han gjorde exakt samma sak som jag isåfall gjorde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka