Nekad mp_maffia0 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mp_maffia0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Vad är ditt discord namn? mp_maffia0

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke Wollin 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rolig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bra barndom, bli miljonär och ha många vänner i stan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill verkligen spela på en server som har en bra rp och har sett många videos när folk rpar på unive o de verkar som en riktig bra server och har rpat på många andra servrar och vill verkligen göra en bra rp och göra så folk har roligt och vill spela här

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för den andra personen också tex på fjällen så kunde polisen få larm om drogförsäljning och då kunde polisen åka in på larm för drogförsäljning och inte bara stå i närheten av drogförsäljningen och vänta tills någon kommer för man måste låta kriminella vinna i sinarios ibland o oxå ha roligt. sammanfattning: man spelar för motparten skull för båda ska ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, ja gjorde de för ja hade inget o gö o ja tänkte inte innan ja gjorde något, ja ber om ursäkt för de o de kommer inte hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR: (snabbt för klarat) du blir kiddnappad o dödad o 5-10 min efter så lever du igen o planer att kiddnappa gänget som kiddnappa dig. Metagaming: att man får information utanför rollspelet tex från discorden. Tex ifall man har åkt helt själv upp i bergen o sen åker ner o dör, 5 min efter så kommer sin kompis o hjälper en, de blir ju meta för hur kan man hitta sin vän just där fattar du.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet ja gjort fel men om man glömmer bort de så är ja en bra rollspelare, är mogen, trevlig mot alla, inte en liten unge som gråter för de minsta lilla, och annat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka