Nekad Mowgli199 | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowgli199

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199178522953/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maikel Hanna

Vad är ditt discord namn? Mowgli#5944

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. År 75,010 BCE kom Adam till som senare skaffade två barn med ISU:n Minerva, ena barnet framtida släkt var familjen Auditore, Domenico var en av dem första Auditore och var medlem i det Italienska brödraskapet och arkitekt av Villa Auditore. 4 generationer senare föddes Claudia Auditore, hon levde med sina 3 brödrer Federico, Petruccio och Ezio, sin mamma Maria och sin far Giovanni. När hon var 14 år avrättades hennes far samt två av hennes bröder: Federico och Petruccio i staden hon växt upp i, Florence. Hon, Ezio och Maria flyr hennes farbror Mario i Villa Auditore. Ezio hämnas döden på sina bröder och sin far genom att döda dem skyldiga. Några år senare behöver dem fly från Villa Auditore då familjen Borgia attackerar dem samt dödar Mario. Dem flyr till Rom där Claudia går med i det Italienska brödraskapet med sin bror Ezio.
Många generationer senare (1943) födds Violetta Auditore och hon gifter sig med Hassain Muhammed från Kongo, dem har giftermål i Grekland och får senare två barn, Momodou Muhammed och Leonardo Auditore, Momodou Muhammed föder ett barn 1998 vid namn Achmed Muhammed och Leonardo Auditore födder tre barn men Zuhra Auditore i Florence: Angelo (2000),- Alessandro (2003) och
Dem var en adlig familj i staden Florence och hade bra kontakter, men en dag 2009 smittas Zuhra av gallvägscancer vilket staden borgmästare Luigi faktiskt har ett botemedel mot men vägrar ändå hjälpa till, 2010 avled Zuhra vilket gjorde Leonardo helt galen. Leonardo lönnmördar staden borgmästare men blir senare upptäckt på grund av fingeravtryck på borgmästarens kläder. Leonardo lyckades fly staden och hamnade senare i Storbritannien där han gömmer sig.
Gabrielo och hans bröder får leva själva med deras ny inflyttade kusiner: Omarr Haddam och Abdi Hammodi som flyttat ifrån Somalien samt Achmed som flyttat från Kongo.
Dem tjänar pengar på det kriminella livet då dem säljer kokain till allt möjligt med hjälp av deras egna farm.
År 2018 väljer alla dem att flyga runt bland olika städer för att välja en plats att bo på men en dag på flygplatsen tappar dem bort Alessandro och det var sista gången dem såg honom. I April 2020 hittar dem staden XR där dem planerar att tillbringa resten av sina liv på. Achmed får jobbet som bilförsäljare, Gabrielo jobbet som sjukvårdare, Omarr bilförsäljare, Abdi och Angelo arbetslösa. Men senare hittar alla dem till kriminaliteten igen. Achmed hamnar då i gänget Einhärjar,
Gabrielo, Omarr, Angelo i gänget MS13 som skapades av Gabrielo. MS13 hamnar i mycket bråk och skottlossningar, avrättningar sker hela tiden, Gabrielo var hela tiden nära på att bli avrättad men på grund av hans farfäder och morfäder Minerva och Adam föddes han med natron blod vilket stelnade till kulorna Gabrielo fått i huvudet samt göra dem till små atomer istället och han förblödde inte som vanliga personer. På grund av MS13 lyckas en dag Angelo bli avrättad vilket gjorde Gabrielo så arg men han tänkte att det bästa att göra var att lägga ner gänget MS13. Achmed stannar kvar som MC men Abdi, Omarr och Gabrielo blir poliser istället, där trivs Gabrielo men får sedan sparken för korruption och blir senare den mest efterlysta i hela staden för 15 mord på tjänsteman mm. Både Abdi och Omarr slutar också hos polisen och Omarr ansluter sig till MC:n och Abdi inget särskilt gäng precis som Gabrielo. Efter några dagar som arbetslöshet för Gabrielo sker en stor storm, en storm som skulle hålla på i mer än 1 månad. Gabrielo flyr staden och går runt i vildmarken tills nu när han valt återvända till staden, han har även hört att Abdi ska starta upp MS13 på nytt och dem är arga för att jag lade ner det innan vilket ger dem en anledningar att döda Gabrielo, därför valde Gabrielo och Omarr att starta gänget Sanchez.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att detta är en riktigt rolig server att spela på. med seriös rollspel på. Jag trivs riktigt bra här. Mitt mål med servern är att vissa folk att det är en riktigt bra server med seriös rp på. Om jag får denna roll så tror jag att jag kommer kunna bidra mera i dcn och sådant. Tycker att det finns riktigt bra staffs här också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är riktigt bra och aktiva staffs på servern med bra erfarenhet. Tycker att ni har bra med spelare inne och rolig rp. Jag skrattar sönder med mina kompisar när jag är inne. Vi har skit roligt. Det är så jävla bra rp.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida så mycket glädje till folk. Och att ha så lämpad rp upplevelse som möjligt. Mitt mål med rollspel är inte att få mycket pengar eller bilar eller vapen. Jag spelar detta spel för att jag tycker det är roligt. Hade de inte varit roligt hade det inte vart ett spel för mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att komma med så bra rollspel här. Så att folk ser upptillservern också liknande. Jag kommer bjuda på mig själv och sprida servern till minna kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag söker har länge villat ha wl här man har väntat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka