Accepterad fsgninja | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fsgninja

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mostafa

Vad är ditt discord namn? fsgninja

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leonardo Miran

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Resultatsorienterad, tålmodig och kall

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ag heter Leonardo Miran, 29 år och har rötter från forna Jugoslavien. Under en längre tid tillhörde jag ett utav de mest fruktade och intelligenta rånarliga i världen. Vi var ett gäng på 5 pers och hade alltid som mål att aldrig göra våra kupp kortare än 2 minuter och inte skada någon. Alla i gänget hade ett uppdrag och jag var hjärnan bakom allt. Totalt har vi kommit åt 14 miljarder kronor genom åren innan ett rån gick snett. Idag har jag förlorat alla i min närhet och är tvungen att börja om på noll, men en sak har jag inte förlorat, min kunskap och erfarenhet. Jag vet hur saker och ting till ett stort värde kan försvinna snabbt och hur pengarna kan tvättas, utan att skada någon och det är därför jag är här. Ja vill bygga ett imperum och samtidigt vara i skuggan och aldrig synas. Jag vill kunna rekrytera de smartaste spelarna och tillsammans ta över staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till servern genom att vara seriös i min RP, bidra med unika och trovärdiga scenarion. Kommer försöka vara ett omdömde för alla och verkligen leva mig in i rollen. Det handlar om att ge och ta i alla scenarion och ha det roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att "vinna" utan det handlar om att ge och ta i alla lägen. Försöka göra det så realistiks som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Inte döda ngn utan någon anledning, VDM: Man ska nt använda fordon för att döda någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka