Accepterad movinn. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

movinn.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108592120/

Ditt Hex-ID: steam:1100001447211f8

Vad är din discord tagg? @9wxe.

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: unife ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis sa rasistiska saker igenom min mikrofon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde krim utan krim vilket jag vet är dumt och väldigt fel, staffs fick då reda på att jag gjorde regelbrottet och kallade mig in till support. I support så berättade dem vilka åtgärder som jag skulle få och precis då ringde min kompis mig på mobilen och jag valde att svara vilket jag nu ångrar att jag gjorde och började upprepa rasistiska saker i min mikrofon. Jag kommer inte riktigt ihåg exakta detailjer eftersom det var lite under ett halv år sedan, men jag ångrar att jag svarade i mobilen extremt mycket eftersom jag vet att min kompis är bannad på unive och jag tänkte tanken att han skulle förstöra men jag svarade ändå. Det var extremt tråkigt det som hände och om jag hade vetat att han skulle göra så som han gjorde skulle jag aldrig svarat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban eftersom att det inte var jag som upprepade orden i support, men jag borde defenetivt fått åtgärder för krim utan krim vilket jag ångrar otroligt mycket och ber om ursäkt för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fusk en gång tidigare och jag har utvecklat som person och vet nu att det var väldigt dumt och onödigt och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag minns tyvärr inte de andra bannsen men jag hoppas det är okej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig svarat mobilen under support ärendet vilket jag nu inser att det var ett stort misstag då min kompis är väldigt problematisk. Under tiden som har gått nu har jag utvecklats som person och brytit kontakten med han då jag märkte att det inte var en riktig vän utan någon som bara ville förstöra för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska vara försiktig med vilka jag spelar med speciellt ifall jag får en sista chans på Unive igen och vänta med telefon samtal till support ärendet är färdigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka