Nekad movinn. | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

movinn.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108592120/

Ditt Hex-ID: steam:1100001447211f8

Vad är din discord tagg? @9wxe.

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: unife ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min vän valde att bete sig rasistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde ett regelbrott som inte jag borde gjort och det var att jag körde krim utan krim och jag ångrar det otroligt mycket men staffsen fick reda på att jag körde krim utan krim och kallade in mig till support medans vi pratade i support sp ringde min kompis mig på mobilen och jag valde att svara vilket jag inte borde gjort eftersom att min mikrofon inte var avstängd, då började min vän säga n-ordet eftersom han visste att jag satt i support och ville lalla och förstöra för servern. Jag visste inte att han skulle göra något sådant då han inte har gjort något liknande förut och om ni kollar på klippet i banbevis och jämför rösterna så kommer ni märka att det inte var jag då jag har mycket jusare röst än personen i klippet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag skulle säga att det var en felaktig ban men jag kunde väntat med att ta samtalet tills att support ärendet var klart och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I våras blev jag bannad för fusk en gång och jag har lärt mig att det inte är schyst och smart för jag förstörde för både ägaren och andra spelare jag är väldigt tacksam öcer att jag fick en andra chans men mina andra bans kommer jag tyvärr inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I situationen kunde jag inte gjort så mycket annorlunda då jag inte visste att han skulle göra så som han gjorde men ifall jag får en till chans så kommer jag se till att inget liknande händer igen och igen så ber jag om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska undvika att ta samtal under support ärenden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka