Inaktuell Motta1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamndiscord namn: Slaskennn

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag tycker att det är viktigt att ta bort alla personer som ej tar rpn seriöst och krim rpn och jag vill verkligen bli staff för att göra servern bättre. Med de sagt så vill jag göra servern bättre + få bort alla som ej kan rp och bryter mot unives regler och bara göra så allt blir bättre speciellt kriminella rpn. Jag vill verkligen satsa på det för det tycker att det är ett väldigt roligt område då jag vill förbättra krim rpn för att det finns så många regelbrott där och folk som gör var dom vill för under den tiden jag har rpat på denna servern så har jag varit med om sånt och hört mycket dåligt om krim rpn senaste veckorna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det som inte fungerar på Unive är att krim rpn dom senaste veckor har blivit dålig eftersom t.ex. folk fear rpar, pittar och power gamer och ändå så händer inget. Jag tycker också det sociala rpn på servern är väldigt dålig eftersom olika gäng bara skjuter på folk utan anledning alltså shoot on sight då det finns inget socialt mellan. Jag hoppas det förbättras i kort framtid och jag har en idea på att fixa det. Jag tycker också makt och pengar är det folk bara vill ha och sitter och letar efter folk att råna för att få mer vapen i servern medans när dom blir kidnappade så skjuter de istället för att ta upp händer och sedan fear rpar och förstör senarion. Jag tycker att det är väldigt dåligt sätt att rpa på och borde fixas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska tillsammans med övriga staff teamat lösa problemet genom att man får ta hårdare åtgärder eller vad som kommer lösa problemet och det är vad jag tycker staff teamet skulle göra för att lösa problem. Genom att lösa problemet med att folk rånar och söker bara för makt och pengar är att man får hitta dessa och ta hårdare åtgärder som t.ex. dra in deras krim roll eftersom då försvinner en del av problemet, genom detta sättet så tar man bort dom som förstör krim rpn och göra så det lär sig från deras misstag genom att ge hårdare åtgärder på dessa folk.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man agerar proffessionellt genom att man pratar om orsaken och sedan visar vad problemet är och sedan som ett team fixar man det för att göra servern bättre. Jag tycker att det är väldigt viktigt att agera professionelt eftersom ifall man ej gör det så kan de leda till att det leder till problem och konflikter, jag tycker man måste kunna göra sitt jobb professionelt och kunna klara det. Jag tycker också att man agerar professionellt genom att man tar sina ärende seriöst då man inte lallar och att man pratar med persnoerna på ett respektfulltsätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv mellan 6-10+ timmar per dag på unive och discord, är alltid aktiv och svarar snabbt i pms och ingame.
Måndag - 14:15 till 23:00
Tisdag - 15:40 till 23:00
Onsdag - 15:40 till 23:00
Torsdag - 15:40 till 23:00
Fredag - 15:30 till 03:00
Lördag - 12:30 till 03:00
Söndag - 11:30 till 22:30

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag förstår vad staff är för något. Jag har varit staff innan men då gjorde jag ett stort misstag men annars är jag en erfaren staff som vet vad man gör och hur man gör det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb, för att jag tycker det jobbet inom staff är det som ej skulle passat mig eftersom jag är mer i den kriminella rpn och gillar de områden mer.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka