Nekad MotorHorizon | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MotorHorizon

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/motorhorizon/

Ditt Hex-ID: 1100001030c6f4e

Vad är din discord tagg? motorhor1zon

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-13 140443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att den staffen inte vet skillnad på rasism och imigration och att jag inte rpade på skador den kan jag stå för men tror inte det är perma bann men tycker att denna sme bannen är konstig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt i paleto och brukar rpa på att vi har ett folkslag i paleto det är därför jag har imigration patrol som sme och för oss är alla som vi inte känner i paleto imigrater och det är bara för en rolig grej och dåligt att det ska kopplas rasism. Sedan krockade jag när jag åkte ner mot stan och började köra dirket sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte delen med Sme va felaktig som jag har förklarat men rpa ej på skador efter krock kan jag ta men tror inte det är perma ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg mina tidigare banns har varit från att brutit kriminella regler till powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat på mina skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? att rpa på mina skador även fast ingen är i närheten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka