Accepterad MosMos69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MosMos69

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465613716/

Ditt Hex-ID: 110000159b9c994

Vad är din discord tagg? Amed15

Vem var det som bannade dig? Nowhere

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-18 231807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag glömde ge en krycka till en individ jag gav vård till vid ett larm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick larm till hamnen när jag var sjukvårdare, åker då dit o ser 2 medvetslösa personer. Jag går fram och gör alla /me's kommer it riktigt ihåg exakt vilka /me's jag gjorde för det har varit en stund sen jag blev bannad. Jag hoppar då in i min bil för jag behövde gå off då det var sent och skulle åka iväg lite för att inte quita på plats. Precis när jag är påväg därifrån bannar Avve mig för ink(Korrupt). Jag fattar att det ksk såg fel ut från Avve's vinkel men det var min första gång som sjukvårdare och jag hade it allt i ryggraden. Jag hade gett andra krycka men glömde ge till dom på hamnen då det var min första gång på larm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men personligen tyckar jag att det var en överdriven ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad på servern några andra gånger för en del olika saker allt från halv ooc till röst efter karaktär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säkra att jag gav krycka till personen innan jag revvade dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer att alltid ta min tid att dubbel kolla för att it göra dumma misstag som får mig bannad. Jag tycker också att jag förkännar en andra chans att bevisa att det var ett engång misstag. Hade också varit bra om man kunde få tillbaka alla sina roller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Blir denna banöverklaga nekad vill jag också gärna ha info till vrf jag är bannad då jag fortfarande inte fattat till 100%. Samt att ingen svarar PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka