Accepterad 9090x | Ban Överklagan [Vovis_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robbann00

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
77
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199444078820/

Ditt Hex-ID: steam:1100001587130e4

Vad är din discord tagg? 9090x

Vem var det som bannade dig? Vovis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gav personen jag vårdade krycka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vårdade en person och sen blev han slagen och jag förstod att han kommer krasha och kollade även Zelfz stream efter och han krashade. Han krashade typ 30 sek efter och ja det var fel utav mig jag skulle nog ha gett han krycka men glömde bort i stunden men det var också så att jag frågade personen om hur han mår och om han har ont någon stans men han var tvungen att starta om vc så jag pratade med han efter han startade om vc och då slog LKN honom och sen hörde jag att de sa förlåt att han kom på att han skulle "somna" som betyder om han gjorde så och efter typ 30 sek så krashade han. Jag vet att det var fel att jag inte gav krycka lite tidigare och det står jag för och ska inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är väll en giltig ban och jag skulle ha gett krycka tidigare men glömde helt av men det blev också krångel med Zelfz dator så det tog tid för han att komma ig så jag quita sen för att gå in igen för att gå in på min krim karaktär för att vi skulle ha möte med våran allians men jag det är en giltig ban och jag står för det och ska ej ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men de var över ett år sen och kommer inte direkt ihåg vad jag har gjort men har lärt mig utav varenda en utav dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag hade frågat om hans namn direkt och gett han krycka så det inte hade blivit såhär som det blev nu och jag ska tänka på det tills nästa gång och inte göra om detta igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och kommer hädan efter ge krycka direkt så detta inte sker igen för gillar verkligen att rpa och ha kul så vill inte att nått sånt här ska ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka