Nekad morris7378 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morris7378

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Morris Westblom

Vad heter du på discord? Morris738#9265

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. jag börja ganska nyligen på unive men det kommer vara typ hela min fritid. ca 5-6 timmar pär dag. så varje dag efter skoan och jag sluter 2 varje dag för jag går i en speciell skola. och på onsdagar kommer det vara typ hela dagen för onsdagar har jag ingen skola/vilodag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har inte varigt det så länge för börja nyss på den här servern men jag har varigt medlem på andra serverar som ortenwave och fristaden och brygeriet. men nu kör jag inte på någon av dem och kommer köra jätte mycket varje dag på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har aldrig blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hjälpa och underlätta jobbet för staffs tillexempel om någon gör ett litet regel brott så hade jag kunnat skrivit till han vad han har gjort fel och han hade kunnat lärt sig av sitt misstag. Om det är något mycket större regelbrott jag tycker ska vara längre än en svban så hade jag kunnat försöka förlänga den om det är något mycket större och tycker det ska vara hårdare åtgärder på det. Man ska även försöka minska på alla regelbrott som sker genom att kicka de och förklara eller att skriva till det. Tillexempel om någon dör av bugg eller något liknande så skulle jag frågat om klipp och om det har de och de var bugg så revvar jag men som sakt så ska jag alltid ha klipp innan jag revvar någon.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill vara det eftersom jag vill vara med och bidra till servern och skapa bra rp , kunna vara en förebild för denna server och tycker att min RP har utvecklats ganska bra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man liksom abusar sin roll för vissa anledningar, tillexempel för att kunna revva sig själv i scenarion för att inte förlora scenariot. Kan också vara om du använde toggle-id i scenarion för att tillexempel se var folken befinner sig runt om dig så du vet var du ska gömma dig tillexempel. Eller om du spawnar fram grejer till dina vänner exempel. Asså man abusar rollen helt enkelt.

ja men jag börja på unive igår och jag har kört på många servrear tidigare så jag är inte ny med rp och sån här

ja men jag börja på unive igår men har kört massa andra servrear så är in ny med det här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka