Nekad morfarhans | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morfarhans

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? faze djurig som el burig

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: rikard molaris 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? loyal artig trevelig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: rikard molaris är en välkänd drogförsäljare från Malmö med en lång lista av brott på sitt samvete. Mano föddes och växte upp i en av Malmös tuffaste stadsdelar, där droger och våld var en del av det dagliga livet. Som liten grabb började han tidigt med småbrott, inbrott och stöld för att försörja sig själv och sin familj. Mano började tidigt att experimentera med droger och det dröjde inte länge innan han själv började sälja dem. Efter att ha spenderat några år i ungdomsfängelse för sina brott, kom Mano ut ur fängelset med en hård och kaxig attityd och en mål att ta kontroll över droghandeln i Malmö. Mano började snabbt bygga upp en verksamhet och blev snabbt en av de mest inflytelserika drogförsäljarna i Malmö. Men framgången hade sitt pris. Mano blev inblandad i allvarliga våldsbrott och var tvungen att samarbeta med andra kriminella gäng för att kunna skydda sin verksamhet. Trots detta fortsatte han att expandera sin verksamhet och bygga upp ett imperium av droghandel i staden. Mano en farlig man att ha att göra med. Han är känd för att vara våldsam och för att använda hot och våld för att få vad han vill ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rollspel till servern. Jag är även väldigt kreativ i mitt rp så tänker mycket utanför boxen. Kan även bidra med en hög nivå på mitt rp som andra även kan lära sig av.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela bara för att vinna. Du ska kunna ge och ta i ditt rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING - innebär att du inte ska ta information OOC till IC. RDM - innebär att du inte ska döda någon utan ett giltiligt scenarion bakom

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har väldigt mycket erfarenhet inom FiveM som jag tror hade varit bra för eran server. Har spelat på diverse olika 18+ servar.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka