Nekad Morfargob | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Ditt Hex-ID: 11000014342476e

Vad är din discord tagg? Morfargob#1065

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SV-Abuse ~Nizze. Återstår: 4 dagar 23 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag revvade efter att jag dött i ett senario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gjort butiks rån med mig och en annan i min klubb. Vi tog våra bilar/krossar och körde där ifrån med bra rp i bakfickan. Tills min cross gick sönder och jag hoppar av den och går till en gran och gömmer mig där. Helt plötsligt börjar min gubbe gå automatiskt ner för ett stup. Här har ni klippet: https://medal.tv/clips/70878185/d1337oDI8giH?invite=cr-MSxEMG0sMTkxNTUxNjcs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag kände direkt att jag hade gjort fel när jag revade mig själv men jag kunde inte tänka på att jag inte skulle reva när jag gjorde de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ban 1. Min första ban var en RDM på min kompis då jag spelade fivem för första gången i mitt liv och visste inte att de fanns några regler och jag slog min polare en gång så att han dog eftersom han spawnade in med lite hp eftersom det också var hans första ban. Här tog jag lärdom att läsa alla regler på servern och försöka förstå vad RP var.

Ban 2. Det var när jag satt i fängelset och satt inne i 500 min och hade ungefär 60 min kvar. Då var de en kille som kom fram till mig i fängelset o bad mig att lyfta upp mina händer och då gjorde jag det och han bar mig och gick till den blåa dörren längst bak i fängelset o bad en annan kille att putta på honom medans han höll mig mot dörren och då blev jag bannad för abuse. Jag lärde mig efter detta att inte lita på folk speciellt inte i fängelset och att inte hålla upp händerna så man bli bärd eller igneomsökt.

Ban 3. Då råkade jag komma åt min space knapp när jag körde bil på torget vilket gjorde att jag började drifta lite och blev bannad av de. Efter de lärde jag mig att vara mer försiktig med vilka knappar man kommer åt men jag var ganska ny till PC och Keyboard då.

Ban 4. Blev jag bannad för powergaming då jag krockade en bil som var dsync och jag fortsatte att köra den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka en gång till och inte reva

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

anser denna bann rättslig och du bör tänka igenom ditt reglerbrott lite mer istället för att söka sig till unbann direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka