Accepterad Mordin | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mordin

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Karlsson

Vad är ditt discord namn? 244r

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, impulsiv, Dedikerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en bakgrund inom kriminalitet eftersom han alltid gillat och tjäna pengar på ett enklare sätt. Och har tidigare gjort dåliga val i livet. Idag vill han lämna det livet bakom sig och fokusera på något bättre efter som kriminaliteten bara kommer med problem. Hans mål är att skaffa ett vanligt jobb och leva ett lagligt liv och förändra sig helt och hållet. I framtiden vill han bygga upp ett stabilt liv med laglig inkomst i bil branchen och bli en bättre person och visa att man kan ändra sig och lämmna kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag bidrar med seriös rp. Jag vill även skapa roliga senarion som är för rpns bästa. Är ganska aktiv och respektfull mot andra jag möter på. Jag lallar inte runt och gör allt för rpns bästa!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att man inte spelar för sin egen vinst alltid. Rpn ska vara bra för alla och inte bara för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer ihåg. Men om jag hade gjort det hade det isåfall varit av misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm= Man får inte slå/skjuta någon utan bakgrund det vill säga att man inte bara kan gå fram till någon och skada dem helt utan anledning. Combatlogging= man får inte lämmna spelet för att undvika ett senario. Fear rp= Det vill säga att om man blir hotad/rånad måste man vara rädd man kan inte tex. dra fram ett vapen och quickscope dem.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vet inte något riktigt som skulle vara relevant, Men lite saker som gör mig bra för det här är att jag är aktiv och dedikerad.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har utvecklat nu

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka